Przenośniki ślimakowe naszej produkcji przeznaczone są do transportu trocin, zrębka, pelletu i innych materiałów sypkich. Korpus przenośników wykonany jest ze stali konstrukcyjnej z powłoką Magnelis®, natomiast ślimacznica wykonana jest ze stalowej rury grubościennej, do której przyspawana jest wstęga ślimacznicy o grubości 10 mm. Na obu końcach ślimacznicy przyspawane są do niej czopy, służące do osadzenia ślimacznicy w wysokiej klasy samonastawnych łożyskach kulkowych (SKF lub INA/FAG) w korpusach UCF. Dodatkowo, nasze przenośniki ślimakowe wyposażone są w czujniki kontroli obrotów i otwory rewizyjne z czujnikami kontroli przepełnienia. W zależności od potrzeb i przeznaczenia mogą one zapewnić wydajność od 15 m3/h do 100 m3/h.
Przenośniki ślimakowe (nazywane też podajnikami ślimakowymi) stosowane są w różnych branżach, a ich konstrukcję można każdorazowo odpowiednio dopasować do specyfiki danej branży, o ile oczywiście zaistnieje taka potrzeba. Produkowane przez nas podajniki ślimakowe wchodzą w skład projektowanych i budowanych przez nas linii do produkcji pelletu i zapewniają stabilne, równomierne podawanie surowca do kolejnego etapu produkcji.
Podstawowe parametry: | |
---|---|
Model / Typ | CPS 250, 300, 350, 400, 450, 500 |
Materiał | stal konstrukcyjna |
Pokrycie | Magnelis® |
Typ napędu | przekładnia walcowa Nord |
Napęd | silnik elektryczny 400 V |
Oprawa / łożysko | SKF, SNR |
Wydajność | 15 - 100 m³/h |
Długość | 0,5 – 8,5 m |
Producent | Comerc |
Magnelis® jest to nowa powłoka metaliczna, która dzięki swym wyjątkowym właściwościom zapewnia długotrwałą ochronę powierzchni na korozję (10 razy wyższą niż stal ocynkowana).